Bianca har ont i ögat

Känns inte alls roligt idag. Bianca var helt normal när jag kom hem igår, hon lekte och skuttade när jag viftade med Musse och sen gick jag och duschade. När jag klär på mig kommer Bianca in i badrummet och hennes öga är uppsvullet??? What? Vad har hänt? Det är rött och det rinner. Jag ringde veterinären som sa att det KAN gå bort lika fort som det kom om jag baddar med koksaltlösning så jag gjorde det två gånger igår och en gång nu på morgonen. Det sjuka är att just när jag baddat blir det helt bra och sen efter ett tag sjunker ögat ihop, det svider säkert för hon blundar med det ögat.

Måste ju jobba hela dagen idag men om det inte är bra när jag kommer hem måste jag åka och kolla på det :/ Hoppas verkligen att det blir bra!


Kommentarer

Postat av: systeryster

Det är nog ingen fara. Katter brukar läka rätt bra. Kanske har hon bara fått in lite skräp i det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback