Slitsam dag

Vid ett tiden igår började mitt headset att pipa på jobbet, det visar sig då att teamet brevid ska flytta till andra sidan och dem har råkat koppla bort min tfn också. Det går inte att koppla tillbaka så deras ledare föreslår att jag ska flytta datorn + allt till en annan plats brevid. Det ingen tänkte på var att tjejen som suttit där förut, hennes anknytningsnummer har stängts av eftersom hon ska få ett nytt på sin nya plats så såklart fungerar inte tfn där. Tur i oturen kommer dem och säger att vårat team ändå ska flytta imorgon (läs idag) så jag lånar en plats för resten av dagen. Otur eftersom jag flyttat alla grejer och nu måste släpa dem en gång till och otur också eftersom ingen hade någon aning om vi skulle flytta, alla trodde detta skulle hända i slutet av juli. Tur för att annars hade jag inte haft någonstans att sitta idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback