oroligt

Nu är det busstrejk även här uppe, närmare bestämt i västerbotten men det kan komma att drabba oss också om dem väljer att ställa in länstrafiken också. Jag har inte förstått om dem ska det eller inte men blir det så så kan inte Jonas komma hit.
Jag mår fortfarande konstigt. Jag fick ett mail från min syster häromdagen, kändes konstigt och jag vet inte vad jag ska svara på det eller om jag ska svara. Klart man kan svara liksom men jag vet från tidigare erfarenhet att dem vill börja planera in att vi ska träffas och så och det orkar jag inte med eller jag vill inte ens det. Jag vill ha det som jag har det just nu med inga förändringar. Vad tycker ni?

Idag jobbar jag kväll och måste cykla hem ikväll eftersom bussen inte går fören 22.15 och jag orkar inte vänta till dess eftersom jag ska upp och jobba tidigt imorgon igen.


Kommentarer

Postat av: Systeryster

Du ska göra precis som DU känner och inte försöka vara andra till lags. Saknar dig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback