Jag ger upp!

Nu ger jag faktiskt upp! Jag fick en ny plats här på jobbet som jag ska ha idag och nu i helgen när jag ska jobba. Tror ni det fungerade? Nej..telefonfel. Nu har jag dock fått det att fungera men det känns inte roligt om jag ska ha det här problemet varje gång jag ska byta dator eftersom jag får ringa från min privata mobil. Jag lägger ner lika mycket pengar som jag jobbar för.

Jobbar till 10 ikväll och börjar 8.45 imorgon bitti, halvt roligt. Det känns inte så jätte kul att jobba helg då jag inte får träffa Jonas någonting. Jonas kommer ändå hem i helgen eftersom han fyller år på söndag.

Idag var jag hos sjukgymnasten och fick massage, tycker det är jätte äckligt när hon knäcker min rygg, det är verkligen obehagligt!


Kommentarer

Postat av: den lille fulingen joel

fan, du får snacka med massören.. eller ordna någon som står och ger dig lite mysig öronmassage under tiden ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback