Back again

Nu är jag tillbaka efter ett uppehåll. Håller på att jobba ihjäl mig så jag har inte tid med någonting annat, absolut inte bloggen! ;). Nu är det bara tre veckor kvar av sommarjobbet och jag avslutar idag en hel veckas kvällsjobb, känns riktigt tungt.

I helgen är det Luleåkalaset men jag har inte bestämt mig för om jag ska gå ens. Madde ville dra med mig på roligheter men det känns värdelöst med tanke på vilka artister som kommer, förvånade att E-type kommer? Skulle i alla fall vara roligt att gå och se på när Christina sjunger i södra hamn med sin kör just före E-type.


Nu: 3 dagars ledighet i helgen!


Kommentarer

Postat av: Systeryster

Jättekul om du kommer hit när du är ledig!!! Vi saknar dig!./Katja


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback