Två dagar kvar!

Sen flyttar jag till England ;)
Neee...nu ljög jag igen, fy! Men nästan, jag åker till Arboga :) De är ju närmare i alla fall.
Idag ska mamma komma hit och sen ska jag jobba kväll och sen ska Jonas komma och sen ska jag börja packa smått. Imorgon har jag redovisning och jag har inte ens börjat kolla vad jag ska säga. Eller rättare sagt jag vet vad jag ska säga men det är typ en mening och Carro ville inte hjälpa mig, nej nej, så elaka vi är idag då! :(

Nu har jag gjort slut med engelsmannen, han var ingenting att ha. Han var inte rik, inte rolig och snuskig! Usch, sånt gillar vi inte så då blockar vi han på msn och fortsätter leva våra liv, men en dag då bor jag i England och inte i denna ruttna stad!

Adjö med er.


Kommentarer

Postat av: Systeryster

Vad f*n ska du till England och göra??? När går flyget??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback