TRÖTT! Fatta!

Jag känner mig urless. Är trött, arg, less, deprimerad, sur, eländig, trött igen. Ni fattar va? Jag är TRÖTT. Låt mig sova, fast det kan jag ju inte. Sitter uppe halva nätterna, eller sitter och sitter, ligger i min säng och glor i taket men kan inte somna så jag är trött.
Imorgon är det seminarium på fyra böcker, jag har läst tre iaf, har började på den fjärde, men det står exakt samma i alla fyra så det kanske inte spelar någon roll om jag inte riktigt hinner klar men ska försöka mitt bästa. Hade velat träna idag men jag missförstod Lina så jag tog inte med mig träningskläder, får bli en annan dag, jag fick åtminstonde min dagliga promenad. :)
Ikväll blir det outsiders klockan 8!


Kommentarer

Postat av: Systeryster

Heja, heja....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback