nyheter och kaffe på morgonen

Va skönt att bara få sova en dag men det går ju bara inte. Ska man upp och plugga är det ju lika bra att gå upp när man brukar, vid 6-7. Idag blev det sju, det är härligt att äta frukost och dricka kaffe och se nyheterna på morgonen. Tydligen hade någon/några rånat konsums post på två paket på björx, va mesigt. Jaja, undras vad dem skulle med dem till? Tänk om det typ var något jätte ovärdefullt, nödvändigt!

Just nu sitter jag och läser "olikas lika värde". Ganska intressant faktiskt, ska om ett tag dammasuga lite och fixa iordning här hemma. Klockan 4 ska jag och jobba och ikväll kommer Jonas :)


Kommentarer

Postat av: stine

Hej kolla gärna in i min blogg.
Jag bloggar om mode som passar allas plånböcker.. ger tips om allt.. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback