Nyårsdagen

blä vilken kväll de va igår :P Först åkte vi hem till en kompis på bergviken och spelade guitar hero :) sen åkte vi till bergnäset och spelade guitar hero. Efter det åkte vi in till stan och tittade på raketerna. Efter det gick vi till heroes och satt där, men vaaaa...stället har invaderats av fjortisar och musiken har ändrats efter deras smak. Nej nej det var då jag fick ont i huvudet så vi vandrade till matstället för att Jonas skulle köpa mat och som ni vet så är det omöjligt att få tag på taxi på nyårsafton så vid stog en timme och väntade på den men den kom inte, men då tog vi bussen istället som gick precis och där inne var det ju ännu värre. Vi fick vara med om en äkta ricki lake show!! Det är de inte många som har varit med om :).

Kille 1 (vi kallar honom Bertil) går fram till en tjej (vi kallar henne Inge-gärd) och börjar diskutera viskandes om någonting efter det återvänder han till sin plats där kille 2 (vi kallar honom Hans) sitter.

Bertil säger till Hans; Du, alltså det går inte att lita på Inge-gärd, emn det vet du ju. Hon ljuger hela tiden, jag är ledsen men jag måste säga de till dig, jag vill bara vara ärlig.

Hans; mm..jo jag förstår (han börjar nästan gråta)

Bertil kramar Hans och försöker trösta

Inge-gärd sitter och flörtar med en annan kille
Bertil går tillbaka till Inge-Gärd och försöker prata med henne men dem pratar lågt men dem verkar arga på varandra. Han återvänder.

Bertil säger till Hans; Men faan gå och prata med henne. Ni kanske kan lösa det.
Hans; Nej men de är slut (ser ännu ledsnare ut) Hon bryr sig inte om mig...
Bertil kramar och försöker trösta men har ett hånfullt leende på läpparna.

Resten får ni gissa er till.
Krams


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback