Isabell och Hanna-Li

Ojoj, blev väckt hundra gånger inatt. Först vid två fick jag sms av jobbet som ville att alla skulle och jobba imorrn och på måndag. Nödvändigt att skicka de på natten även om det är en storm på G. Efter det låg jag vaken länge oh funderade och sen blev jag skit skraj att den här stormen skulle komma hit så jag inte kunde åka hem imorrn, men det verkar ganska OK nu...alltså att den inte ska komma hit.

Igår träffade jag Isabell för första gången, det är ju såklart med blandade känslor eftersom Johanna och jag är osams. Johanna och Karwan lyckades i alla fall kläcka ur sig ett hej åt mig, det var nog mer jag som kände mig ohövlig men som sagt det är 1,5 år sedan jag såg henne och det går bara inte att glömma sådär. Isabell är i alla fall en verkligt söt unge, glad och sprallig. Hon verkar tycka om mig, vilket är positivt. :) såklart man undrar hur den framtida kontakten med henne kommer att se ut, saker kunde ju ha varit annorlunda.

Igår spenderade jag dagen med Hanna-Li när Kikki jobbade, vi hade jätte kul men det kanske jag skrev i förra inlägget också? haha, inget minne alls. Imorgon är jag hemma igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback