Fredag

Idag kommer Carro hem! :) ser jag fram emot och ikväll ska vi på cleo, ser jag mindre fram emot, haha ;) tror verkligen jag håller på att bli sjuk eller något kanske. Men frisk ska jag bli till jag åker men det är inte fören om en vecka så till dess hinner jag kurera mig.
Jag blir så less på Jonas ibland. Här försöker jag vara snäll och göra någonting roligt, läsa en bok högt för honom, så somnar han! Varenda gång jag läser och jag upptäcker ju inte det fören efter jag läst ett kapitel eller så. Sen skyller han på att det är kväll och att han är trött, men då ska jag berätta en sak att han brukar somna när jag läser på dagen också. Då sa jag till han att han skulle säga till när han började bli trött så jag kunde sluta läsa, men det gör han inte för enligt honom så somnar han utan att han vet om det, skitsnack, vem fan gör det?? SÅ nu ska jag sluta läsa högt och njuta av min Harry Potter bok alldeles själv.

Adjö


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback