Företagskort och nycklar borta.

Idag börjar skolan vilket känns sådär. Dessutom har min nyckel och mitt företagskort försvunnit, undras vad man får  betala för det? Och nyckeln, undrar om dem kan öppna skåpet på annat sätt, vad skämigt att säga till och vem ska jag prata med då? Jag frågar tanten i receptionen, hon verkar snäll :)

Detta innebär att jag vaknade på helt fel sida, ringde och skällde ut mamma och Jonas, men jag la dem på dvdn för att jag skulle veta var dem va när jag kom hem och nu ligger dem inte där? Det är alltid jag som är glömsk enligt alla men den här gången är jag helt säker på att jag gjorde det så vem har tagit dem då? Det känns ju konstigt att beskylla folk men med företagskortet kommer man ju in utan lösenord på dagtid...:S så jag vet inte om det är så jätte bra om jag tappat bort det, ÅNGEST!


Kommentarer

Postat av: Fridah

jobbigt med skola, :(

Postat av: Systeryster

Du hittar nog både kort och nycklar där du minst anar det. Och...inte skylla på andra!! Aja baja....Kramis./KK

Postat av: Jonas

Härligt sätt att vakna på:P
Men den skyldiga var faktist bianca , och tvättmaskin såklart :P

Ännu en dag räddad;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback