Festigt!

Var ju ut i fredags, de va väldigt roligt men jätte lite folk på cleo, nästan helt tomt :S väldigt ovanligt men jag hade kul ändå. Jonas var ju på heroes men han åkte hem tidigt, hade tydligen träffat en kvinna i 50-års åldern som ville att han skulle åka hem med henne, uuuh, tydligen hade Jonas gått i samma klass som hennes son också, ännu mer konstigare! Men vissa är ju konstiga. I alla fall så stannade jag på cleo med tjejerna och där träffade vi tre killar som var trevliga, ingen aning vad dem hette dock, det vet ingen. Vi åkte i alla fall hem till en av dem på efterfest. Jag tror ingen vet vad en efterfest är, är det inte meningen att man ska ta det lugnt? Hos han var iaf musiken på högsta volym och vi hade allsång till roxette, sen gömde vi oss i hans garderob. Jag vill också hänga in hans skjorta i kylskået men det ville inte Carro (tråkig!) så då låste jag in alla i garderoben, undra om dem är kvar där kanske? :s

Igår åt vi hos Jonas föräldrar och idag skulle vi åkt till mamma men hon är fortfarande sjuk :( Men jag har bjudit över henne på middag på tisdag så det blir bra! Då får jag träffa henne. Och sen på fredag åker jag till Arboga, ska bli super kul.

Krams.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback