Englandflytt?

Sitter här i natten och kan inte sova alls, känner mig inte på humör för någonting om jag ska vara ärlig. Vi skulle ha värsta festen den 25:e så förstör han allt, fast han har ju rättat till allt igen iofs men man tappar ändå lusten. Jaa...den där Frank :) Nu får han stå med i min blogg också, det tycker han säkert om. Jag tappa liksom lusten för hela grejen, men de är ju länge kvar så vi får ju se.
Just nu pratar jag med MIN Martin :) Han är så snäll. Han bor i Crawley i England, är 20 år och jobbar som säkerhetsvakt på Gatwick airport. Han säger att Crawley inte är så långt ifrån London men när jag kolla på en karta såg de ganska långt ut så jag vet inte faktiskt. Hans syrra är iaf designer, jätte fina kläder :S kolla in deras hemsida, www.hemyca.com , jag får kläderna för halva priset om jag vill ha någonting :)

Nej, nu ska jag sova, ska ju jobba imorgon!
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback