Borta bra men hemma bäst

Nu är jag hemma! Puh, kunde inte sova igår natt, sov högst en timme då Hanna-Li hade sånna hemska mardrömmar + att jag var rädd att klockan på min nya mobil inte skulle ringa :P men jag vaknade tio i 5 och då klev jag upp drack kaffe och sedan gick jag till bussen. Kunde heller inte sova på bussen eller planet. Anledningen är att jag fått för mig att vara flygrädd. Bättre blev det heller när flygvärdinnan stod brevid mig och planet började svaja och guppa, då kläcker hon ur sig "Jaha då har vi flygit in i stormen". Öhh, det lät ju kul!

Igår såg vi två filmer, american pie - beta house och hemma bäst, båda var okej. Imorse när Jonas skulle åka var jag så trött så jag orkade inte gå upp, märkte knappt att han åkte utan jag sov vidare istället och vaknade vid nio. Jag var ju ledig idag så då måste man ju få sova. Imorgon börjar skolan igen vilket inte känns särskilt roligt, men de är ju bara fyra lektioner den här veckan så jag får väll stå ut. Senare ska vi i alla fall och träna, om dem bara kan vakna nån gång!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback