Arboga och V-ås

Veckan i Arboga var jätte kul :) Jag har länge sett fram emot att få träffa Jonathan och det var verkligen super roligt att få göra det. Tänk vad dem små växer på så kort tid! Jag var där i oktober och så mycket som hänt i hans utveckling sen dess. Förutom att umgås med honom så har vi gått promenader och så har jag ju skrivit min hemtenta i religion som nu är inlämnad och klar.

Just nu är jag i V-ås, idag är Hanna-Li hemma från dagis med mig. Vi har städat, ritat och sett på film. Här är det också jätte bra men nu börjar jag ju såklart längta hem..:) Borta bra men hemma bäst. Två dagar kvar och sedan är jag hemma.

Nästa helg är det ju fest fast jag har bestämt mig för att inte följa med, sry girls and boys. Jag har tagit tag i mitt liv och det jag mår dåligt av.

Hörs hemma!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback