Tillbaka efter ledighet

Då var jag tillbaka från semestern från bloggandet ;) Som i vanliga fall gjorde mig galen men som ledigheten fixat. Har haft helt galet mycket att göra med annat, har börjat en ny kurs om hållbar utveckling. En helt underbar kurs, helt klart den bästa jag läst hittills där jag nu fått ha mina storföreläsningar som jag saknar så mycket :D.
Den 29/4 skriver vi salstenta på det komplexa ämnet hållbar utveckling vilket jag på nåt sätt ser fram emot eftersom jag har mycket att säga och tycka, däremot är boken rätt tråkig att ta sig igenom. Miljödidaktik!

Det är en ny vecka med nya möjligheter och våren är på väg. Jag har aldrig i mitt liv känt mig så levande. Det finns så mycket man kan göra som man inte tänkt tanken på ens. Vad vill ni göra som ni aldrig gjort? Gör det! Egentligen finns det inga begränsningar för vad vi kan göra, gäller det pengar? Försök spara, det kan ta lång tid om man har en ansträngd ekonomi men till slut har man pengarna. Det pirrar i magen på våren av allt man kan göra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback