Tentaskrivning = Inflamerad axel

Har sutiit och skrivit tenta i 4 timmar idag om hållbar utveckling. Detta resulterade i en inflamerad axel som vanligt och värken håller i sig trots värktablett. Sist jag skrev tenta hade jag ont i en vecka så vi får se hur det reder sig denna gång.

Tentan gick ok. Trots att ingenting som jag pluggat på kom så tycker jag själv att jag redde ut svaren någolunda med argument och tidigare kunskap så jag hoppas på ett godkänt!! *Håller tummarna* Det var inte bara jag som pluggat på annat utan det hade de flesta. Jag tänkte mest att tentan skulle likna den gamla vi fått eftersom det som fanns där var det mest väsentliga kring hållbar utveckling, men icke.

Förutom det skulle jag nu behöva börja med min intervjustudie som jag ska göra tredje gången gillt ;) men jag har haft så ont idag att jag inte orkat så jag skjuter upp det till imorgon.

Ikväll blir det klass 9A som vanligt på tisdagar


Kommentarer

Postat av: Systeryster

*håller tummar* KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback