Stuk och pengar

Imorgon ska jag storstäda + storhandla :) Allting ska vara perfekt imorgon och jag ska må jätte bra här i mitt hem, så SKA det vara imorgon.
Imorgon blir det stuk på kvällen. Lina ska jobba där och jag ska stöööra ;) Hoppas du får jobba i garderoben så jag får prata med dig!

Idag har jag köpt den här;
image33
10 kronor från 1940

Nu har jag 5 kronor, 10 kronor och 100 kronor. Alltså bara 50 kronor kvar men jag måste som sagt vänta till nästa månad eftersom pengarna börjat rulla iväg :)


Kommentarer

Postat av: lina

Super duper snygg Jonna =) De andra två var också jätte fina :) Självklart får du störa mig ;) Det ser jag ju fram emot jue :) Kram på dig

Postat av: joel

skönt att höra att jag har lite stöd även från pengabloggen ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback