Sömnproblem

Jag var super trött ikväll och när jag är sådär trött är det jätte svårt att somna eftersom det kryper i hela kroppen. Till slut somnade jag iaf, sov en halvtimme sen hade Bianca mardrömmar igen och ville gosa och nu kan jag inte somna om. Det händer oftare att jag inte kan sova, för nu vet jag att jag är pigg för att gå till skolan. Problemet är jag inte börjat skolan fören om åtta timmar och då kommer jag vara spytrött igen. Problemet är väll också att när man inte kan sova och ligger och tänker på det då kan man somna ännu mindre.

Jag tänker för mycket helt enkelt..det borde finnas en knapp man kan trycka på så stängs hjärnan av så att man kan sova i lugn och ro, sen borde man kunna ställa in den på t.ex. åtta timmar eller hur länge man vill sova så vaknar man när hjärnan sätts på igen. Det är många sånna där saker som de borde forska på, meningslöst?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback