Mitt första delmål avklarat

Måndagen började bra. Jag kanske ska avslöja mitt resultat med Viktväktarna? Min syster har varit så duktig och bloggat om det men jag prövade men det gick så segt ;). Det har dock inte gått lika bra som för henne, dels för att hon är bättre motiverad och dels för att jag tog ett uppehåll på tre veckor då jag var otroligt nedstämd.

Jag kommer inte ihåg exakta datum när jag började men jag vet att det var en måndag i början av januari, sedan dess har jag bytt vägdagar lite hit och dit :P men nu är jag fast på måndag sedan några veckor tillbaka igen. Jag har gått ner 7,5 kilo sedan den där måndagen. Och jag har nått mitt första delmål. Mitt andra delmål är nära!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback