Lathet

Nu har blogg.se varit nere igen! Vilka problem...;)
Idag har jag faktiskt läst hela två kapitel i min miljödidaktik bok och jag förstod, delvis i alla fall.

Snart ska vi iväg till mamma och äta och sen blir det ju teater ikväll, ska bli roligt.

Det går dåligt med vårat grupparbete. Vi började med att skriva mail till gymnasieskolans rektor men fick aldrig något svar, sen skrev vi till en samhällslärare men fick svaret att han inte hade klassundervisning och nu har jag mailat min gamla lärare och jag hoppas att han ska vara positiv.
Jag blev faktiskt ganska less på dem inte skrivit bakgrunden till i torsdags eftersom det var det vi hade bestämt. Det börjar närma sig redovisning och det hade varit skönt att bli av med bakgrund, inledning och metod och bara koncenterat sig på resultatet nästa vecka. Vi har ju bara drygt två dagar att ägna åt det nästa vecka eftersom man måste plugga till tentan. Det känns som om vissa inte tar skolan på allvar, man måste kämpa för att lära sig, ni ska faktiskt undervisa detta till era elever. Tänk om läkarstudenterna var lika slöa som ni, hade ni velat bli opererade av dem?


Kommentarer

Postat av: Joel

jaså, hela bloggen har varit nere.. trodde bara det var min.. kunde inte skriva på ett tag men nu är jag back in action again :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback