för långt?

Godmorgon.

Känner mig otroligt nere och vill bara gå och sova igen. Funderar på vad de skulle kunna bli av bloggen nu då. Joel tycker som bekant att jag skriver för långa stycken :P de tycker Carolina också. Och jag ska bli svenska lärare? No shit. När jag skriver då skriver jag bara, kanske ska testa metoden att skriva allt jag kommer att tänka på och sen redigera men då skulle jag förmodligen få sitta hela dagarna med bara de.

Angående pengarna så känns det bara underbart roligt att ha dem. De är de vackraste sedlarna jag sett i hela mitt liv och jag kommer garanterat använda dem i min undervisning, samt mina fyra mynt från Tyskland, andra världskriget.


Kommentarer

Postat av: joel

hahaha.. visst ;P

och va fan.. någon måste ju säga något.. tråkigt när ingen ger åsikter..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback