Big Comedy - kunde varit bättre?

Nu är jag hemma och alla sätter säkert och uppdaterar min sida varannan sekund för att få veta nåt av mig ;). Det var bra, det kunde varit bättre men helt okej alltså. Det som föll var väll Betnér sida att bli så jävla arg att inte är roligt längre och att Brundin körde samma skämt som hon gjorde i våras när vi såg henne. Bäst var nog André och Härenstam :D den sista killen var också bra, och snygg enligt Lina fast han såg ut som våran förra VFU lärare ;).
Nu är det fotboll men jag orkar inte riktigt se bollen rulla fram och tillbaka med min huvudvärk och därför måste jag blogga och istället lyssna när dem skriker. Det är som att uppleva hur det var förr när man lyssnade på matcherna på radion, va bortskämda vi är, det här går lika bra!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback