Att bete sig på föreläsning

Ska börja gå till skolan nu och ha två föreläsningar om vadå? Någon som vet kanske...
Jag kommer somna iaf så någon kan ju vara snäll och återge dem sen för mig, jag har inte sovit någonting i natt.

På föreläsningen;
-Somna brevid tjejen som skriver med glöd på pennan (då kommer du definitivt ändå inte att missa nåt eftersom du kan ta hennes anteckningar efteråt.

-Sätt dig brevid killen som somnar för att det alltid är så tråkiga saker de pratar om. Han kommer snart att börja skratta och då häller du vatten på honom och får då uppleva ett skrik mer likt en tjejs samtidigt som alla 500 studenter riktar sin uppmärksamhet åt just ditt håll

-Sätt dig bredvid snyggaste killen i skolan och du kommer absolut inte att ha tråkigt på föreläsningen

-Alternativt sätt dig mitt framför läraren, lyssna, anteckna och du kommer klara dig på tentan. suck.


Kommentarer

Postat av: joel

*En galen arg Hanna springer åt ditt håll*

Postat av: lina

hihi..de var ju bra exempel.,,hihi tror jag vet vem jag passar in på ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback