Ångestmåndag!

Det blev en riktig ångest måndag och jag är helt slut! Fick negativt svar från en gammal vfu lärare angående enkätundersökningen eftersom hon inte skulle vara där på hela veckan samt fortfarande inget svar från två av lärarna så vad gjorde jag? Jo jag ringde Jonas mamma såklart, eller Jonas ringde först eftersom jag är en sån mes, hoho men sen ringde jag. En räddande ängel, TACK! Så vi ska dit imorgon på morgonen och ge enkäterna och efter det ska vi till skolan och börja arbeta.

Förutom det har jag idag skrivit inför litteraturseminariet och vi har även fixat bagrunden till arbetet, yes! På väg framåt...

Fick faktura idag för gardinerna som jag beställde för ett tag sen men har inte fått gardinerna än :P tänker inte betala dem innan jag får dem iaf. Förutom det har jag idag varit på el giganten och köpt en ny kaffebryggare och en el visp :)


Kommentarer

Postat av: Systeryster

Nyfiken på gardinerna :-)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback