Sista beck filmen "I Guds namn"

Lördag kväll. Har precis sett Linas kvällsbok *filmtips*, den var bra men jag och Jonas kom på att den skulle varit mycket bättre om hennes ex slagit ned hennes nya kille och sen hade hon förvandlats till catwoman och slagit ned han, mer verklighetstroget än att han, en hockey kille, full och arg bara gav upp. :P
Nu ska jag spela lite alfapet och sen mario. tjoo

------------------------------------------------------------------------
Lördag förmiddag, sitter och spelar alfapet, det var länge sen men nu är det roligt igen :). Är ni intresserade, gå in på www.betapet.com och spela, jag är ganska ofta inne om ni vill spela mot mig :) där heter jag cutepoison87.

Jonas är här över helgen och igår åt vi tacos och såg på sista beckfilmen! DEN SLUTADE MED (om ni inte sett den, fortsätt inte läsa!).......................att Gundvald slutade som polis :( han blev ju helt vrickad i huvudet när Margareta dog, men bra var den :) men med ett sånt slut kan man inte ens hoppas på en film till. Sen har vi såklart spelat mario och kommit väldigt långt :).

Nu ska vi snart ute i det fina vädret och gå ner på stan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback