Ordbajs i mängder

Jag är verkligen besatt av Bonde söker fru, skrämmande. Jag läser allt att finnas om programet och bönderna :) hihi, men lite kul är det ju. Har inte ringt Fredrik i alla fall och tänker inte göra det heller, då går det lite för långt. Få se nu, gjorde ett test vilken av bönderna jag passade bäst ihop med och det blev Anders :) han är ju klart snyggast av dem. Alla tycker ju om Karl Petter, men jag tycker han verkar så barnslig på nå sätt, men det är ju bra då får jag ju Anders för mig själv :P haha.

Idag gick vi ner på stan, det regnade, men skönt var det ändå. Väl på stan hyrde vi film (såklart!), Day of the dead och så tog vi en kaffe. Vi träffade Carro på smedjan, hon är verkligen en snäll tjej :D jag blir alltid så glad av att prata med henne. Och nu sitter vi hemma och gör inte speciellt mycket, ska snart ta en tur till Jonas föräldrar och äta middag.

Har börjat fundera mycket på om jag kanske borde uppdatera min blogg oftare, men det känns som om jag bara vill skriva en gång om dagen men alla andra verkar skriva flera gånger om dagen :S hur hinner dem och kan det inte bli så att det bara är ordbajs då? Fast det beror ju helt på vad man skriver, det måste ju vara intressant och jag är inte speciellt intressant :P jag bara skriver det jag kommer mig för att skriva :P.

Jaja, nu slipper ni mig för studen. Tjoo
Ps Fick inte tillbaka tentan igår som utlovat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback