mediehora utnyttjar bönder

Jag tycker synd om Fredrik i bonde söker fru som ska behöva höra eller läsa sådant som Evelina skrivit i sin blogg. Jag hoppas verkligen att hon skäms. Men samtidigt när jag läser hennes blogg så, jag tycker absolut inte synd om henne, men folk har en tendens att när de blir arga göra exakt samma sak mot personen i fråga och kan man då egentligen klandra henne för att ha uttalat sig om Fredriks utseende? När de flesta som kommenterat hennes inlägg skriver att hon är ful. Fast det blir väll ett sorts motangrepp när man tar åt sig, när man börjat gilla någon. Min första tanke när jag läst att hon skrivit så var att leta upp hennes blogg, nu har hon ju tagit bort inlägget men det fanns andra inlägg som anspelade på samma sak.

För er som inte vet eller följer bonde söker fru så var Evelina en av deltagarna, hon deltog i att hitta kärleken hos bonden Fredrik fast hon hemma hade en väntande sambo. I en intervju ska hon ha sagt att hon gjorde det för att få vara med i Tv. Och så är hon en bloggare och ska ha uttalat sig i den att Fredrik bland annat är efterbliven.

Det ovanför jag skrev, är som sagt bara frågor jag ställer mig själv. Det är Fredrik det är synd om i detta sammanhang, han verkar vara en jätte snäll och go kille. All lyckoönskning till honom,


Kommentarer

Postat av: elina

whaaat? vilken elak tjej :/ vad har hon för blogg? måste jag kolla in.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback