hypokondriker, eller?

Jag tror jag är sjuk, på riktigt :S Något är det i alla fall med min kropp, den beter sig konstigt. Jag är trött, blöder näsblod, har ont i alla muskler, speciellt ryggen, jag svettas som en gris osv. Men när jag tagit alla prover som finns och dem inte säger nåt, men nåt är det ju, eller inbillar jag mig? Jag kanske är hypokondriker.

Jag har försovit mig, patetiskt. Jag ska inte ens någonstans fören kl. 12 och jag säger att jag har försovit mig, jag är besatt av att gå upp kl. 6 på morgonen, annars tycker jag dagen är förstörd.


Kommentarer

Postat av: systeryster

Den enda sjukdom du lider av är att du är kvinna :-)!! Sådär brukar jag också må. kramizzzz.....

Postat av: B

Du är inte inte hypokondirker :D
(kanske lite ibland då :D)
Men som systeryster så fint skriver, är nog bara "normalt" även fast de inte känns som de :)

Dedär med sovandet och när du går upp får du väll avväga ifall det påverkar dig dåligt på nått sätt, ifall du blir vääldigt trött och sover förlite, så kanske man ska börja fundera på att ändra dygnsrytmen så att du kan det : )

Btw, se videon jag skicka:D(på msn)
Den är jätterolig !!

Puss !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback