goodbye

Sitter på jobbet nu, blev akut trött just nu, tur man har rast och kan skriva lite. Vi har fortfarande inte fått tillbaka tentorna, jag vill ju veta och sista dagen var ju i fredags! Jaja, dem kommer väll idag eller så väljer han att ge oss dem på onsdag, vi får se.
Annars är ju allt bra, några timmar kvar, sen stan, sen hem, äta, plugga och städa, sen så är det ju säsongsstart ikväll! PRISON BREAK, så jag har längtat! :D

Nu ska jag skicka ett mail till min chef. Önska mig lycka till!
------------------------------------------------------------------------------

klockan är inte mer än kvart över 5 och jag sitter här :p, Jonas åkte precis hem. Stackarn, att jag tvinga han åka nu på morgonen istället för igår ;), det är enklare när han börjar 10.

Idag ska jag jobba, känner mig inte alls pepp, jag är jäkligt sur och förbannad på mina arbetsgivare. Jag har ju bytt tfn nummer och jag ringde dem och berättade det eftersom vill alltid får sms när dem lagt upp pass. Tjejen jag prata med lät helt ointresserad och sa bara jaja, jag skriver upp det hej då. Det har hon alltså inte gjort för då kan ju hon ge mig en jäkligt bra förklaring till varför det fanns pass i helgen och jag inte fått nåt sms om det fast alla andra verkar ha fått det?????

Efter jobbet ska jag på stan med mamma, köpa en vinterjacka, hon måste vara smakråd.
Jag skriver från jobbet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback