Får sparken och tentadag

Hej alla. Jag sitter på jobbet, känner mig lite trött idag, fredag förmiddag och allt :) som vanligt alltså. Fick just precis veta att vi alla kanske får sparken, dem gör en undersökning om dem verkligen behöver oss här på jobbet men sånt är livet. Vi har ju ändå bara en provanställning så dem får ju egentligen göra vad dem känner med oss. Känns lite piss ändå, hur ska man göra i sommar? Fast man kanske kan söka sommarjobbs tjänsten? Får se hur allt ter sig, annars är det bara att sätta igång att söka jobb igen.

Seminariet gick underbart igår, jag kände mig påläst och jag pratade mycket! :) Gick super bra verkligen. Idag ska vi få tillbaka tentorna men jag antar att han inte är klar med rättningen än eftersom det inte kommit upp på portalen, jag väntar med spänning och håller tummarna för mig själv. Dessutom fick vi instuderingsfrågorna till nästa tenta igår, som är om två veckor ganska precis så dem ska jag börja med. Dessutom ligger jag och Kristina riktigt bra till eftersom vi redan gjort ganska många av dem då vi redan från början började plugga på dem gamla tentorna.

Notis: Jag har Fredrik Karlssons, i bonde söker fru, telefonnummer :D

tjoo.,


Kommentarer

Postat av: Olle

Jag läser dina inlägg varje dag, dem är jätte intressanta. Va snygg du är på bilden :) Jag ser fram emot fortsatta inlägg, du borde bli författare.
Kram Olle, 21 år


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback