Bianca, Bianca, Bianca

Vad håller du på med Bianca? Jag blir galen. haha. Hämtade henne vid halv 9 imorse och sen dess har hon bara jamat och velat gosa. Undra vad hon vill berätta? Kanske om alla katterna där på djurpensionatet eller hur kul hon haft eller hur mycket hon saknat mig. :) Marsvinen mådde bra dem med :D då springer runt i buren och piper som galningar.

Har inte fått mycket gjort idag, kanske för att jag spelat cooking mama hela dagen eller så beror det på att jag är trött, helt slut. Öppnade historia boken och stängde den igen. Orkar knappt skriva här, är så trött. Hjärnan går på fullvarv. Fast Hanna-Li berättade faktiskt för oss hur det gick till; "om man tänker för mycket eller för litet då får man ont i hjärnan och då måste man tänka mer för att det ska gå bort men om hjärnan blir för stor då dör man."

Imorgon ska jag i alla fall kliva upp vid åtta och gå ut och gå, min hjärna behöver det för att jag ska orka plugga. Vad sägs som tre promenader i veckan när jag är ledig samt att alltid gå eller cykla till skolan, men det gör ju i vanliga fall också. Sedan skulle jag behöva göra någonting mer på kvällarna än att bara sitta här hemma men just nu är det ett för stort projekt, tar jag i för mycket då vet jag att jag blir less efter ett tag och så slutar jag helt med allt.



Adjökens för idag och godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback