Tenta på en icketenta vecka

Sitter på jobbet just nu, är jätte trött, gick upp fem imorse. Men när jag slutar ska jag hem och plugga, bara några dagar kvar till tenta :S. Va dåligt, vi börjar praktiken på måndag och våran handledare har fortfarande inte hört av sig trots att det var över en vecka sedan vi mailade honom. Idag är ju som sista dagen att träffa honom och annars vet vi ju inte när vi ska komma på måndag :( känns lite osäkert.
Sen tycker jag att en annan sak är jätte dålig också och det är att det är denna vecka det är tentavecka men bara för våran kurs har dem ändrat tentan till nästa vecka, vilket innebär att vi ska ha praktik en dag och sedan på tisdag gå och skriva tentan, skit skumt och dåligt.

Jag känner mig mer nervös den här gången, jag har jätte svårt att få in allting eftersom svaren är så långa. Han har ju sagt att denna gång kommer bara 10 frågor som man ska svara mer på.
Nervöst.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback