Plugg, film och smycken.

The crow

"Sometimes something so bad happens,
that a crow can bring back the soul
to put wrong things right".

image15


Fick min älskade, underbara film igår så jag såg den med en gång när jag kom hem. Och jag ska se din idag igen och imorrn och i övermorrn osv. Igår var jag först hos Lina och pluggade med hon och Carro, vi blev klara med redovisningen till på fredag, men gjorde vi rätt? ;) När vi sitter där kommer Jehovas vittnen, som är så roliga att diskutera med så då gjorde vi det en lite stund, sen fortsatte vi plugga och sen gick jag hem, intressant va? På kvällen var vi hemma hos Frida som hade "smyckesparty". Det var trevligt men jag flumma mest med dem andra, var så trött och hade så ont i tanden, som vanligt och SEN när jag kom hem såg jag the crow :), höjdpunkten på dagen. Idag ska mamma komma hit och plugga med mig, eller hon ska förhöra mig. Det  blir bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback