Lucia

Luciamorgon, känner mig otroligt trött. Måste lucia vara så tidigt på morgonen? Halv åtta på skolan! Inte orkar jag ta mig dit till dess, halv åtta sover jag. Jaja, då blev det väll inget firande iår om inte huset bestämmer sig för att komma inlussandes här hos mig.
Nu ska jag snart sätta mig och läsa igenom alla plugg papper, det är ungefär vad jag hinner i pluggväg idag. Sen ska jag åka ner på stan och kolla julklapp åt Jonas :) och handla, ikväll ska jag jobba.
Ska träffa Carro också var det tänkt som åker hem idag :( ÅNGEST! :D haha och Lina åker hem på lördag, då blir jag själv! Alldeles, alldeles ensam i en vecka, sen kommer Jonas och då är det jul :) Lina får hälsa alla i V-ås från mig :)!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback