Juldagen

Igår var det julafton, årets stressigaste dag kanske man också kan säga. Det finns inte alls någon ro i kroppen varav jag blir super trött. Satt och gäspade konstant igår, haha.

När vi vaknade bytte jag och Jonas först julklappar. Båda kunde inte ge dem bästa såklart :P men jag fick en jätte bra sak. En USB kaffevärmare! Man ska ha den inkopplad i USB uttaget och så blir den 60 grader varm, coolt, visste inte ens att det fanns sånna saker.
Efter det åkte vi till mamma, där åt vi gott och pratade och skrattade. Av mamma fick jag b.la en lampa eftersom min spruckit av någon anledning :) Jätte fin var den. Jag hade sagt till mamma att hon bara skulle köpa en julklapp om hon nu måste men såklart fick vi några till :P ;) Tack mamma! Sedan såg vi på Kalle Anka.

Vi hann inte se på hela utan Jonas pappa kom och hämtade oss och vi åkte ut till hertsön till Jonas moster, hennes man och deras barn. För övrigt mina gamla kvarter på andgränd. Där åt vi och hade det trevligt. Efter det åkte vi hem till Jonas föräldrar och delade ut julklappar :) Tack för dem bra julklapparna!

Jag somnade när vi kom hem sen, var helt slut.
Idag ska vi på bio med Jonas mamma och brorsa. Guldkompassen ska vi se.

God Jul.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback