JAG JAG JAG bara JAG

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: Oja, det bästa som finns att se :)
Gnälla: Ofta, när det inte går som jag vill.
Skrika: i mitt ljudisolerade rum
Ha ångest: över tentorna!
Skada dig själv med flit: räknas de att banka huvudet i väggen?
Ta mediciner du inte borde ta: ja varje dag för om jag inte behöver dem nu kanske jag behöver dem när jag tagit dem? Utifall att liksom.
Vilja dö: Frid och fröjd ;)
Drömma mardrömmar: nej, inte ofta.
Drömma sexdrömmar: -
Ta droger: snus och kaffe :)
Försöka vara annorlunda: jag försöker inte, jag är annorlunda.
Klä dig i svart: Har nästan bara svarta kläder
Gå till kyrkan: Ja, varje söndag
Gå i skolan: Helst inte
Röka: nejnej man får cancer ju
Ljuga: nej jag tror själv på de jag säger
Hata folk: Ja, fast sen kommer jag på att hata är ett starkt ord och då ångrar jag mig.
Lita på folk: Det är svårt.

VEM:
Saknar du: Jonathan och Hanna-Li
Vill du döda: näe, orka
Rörde dig sist: Bianca, min sötnos :)
Vill du slå: varför ska jag slåss när jag kan krama :)
Kramade du sist: mamma
Vill du prata med: Någon speciell :)
Skrek du på sist: Bianca när hon höll på att ha sönder mitt överkast, då blir jag bara arg
Vill du vara som: som himmlen
Sårade dig sist: Längtan
Vill du bli galet full med: Carro haha
Gjorde dig riktigt glad senast: Majonäs såklart
Fick du sms från senast: Majonäs
Ringde dig senast: Majonäs

HAR DU:
För många vänner: få men underbara
Förföljelsemani: lite grann faktiskt
Tvångstankar: vet inte
Någon annan psykisk sjukdom: psyk, psyk, psyk
Någon fysisk sjukdom: trötthet
Någon skada: nej
Färgat håret: många ggr
Brutit några ben: nej
Några piercings: fyra i öronen och en i tungan
Egen dator: ja
Bra självförtroende: olika från dag till dag
Kysst någon: nej okysst
Köpt kondomer: nej
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja varje dag
Bjudit ut någon: nej
Varit kär: Ja
Dumpat någon: Ja
Stulit någonting: Ja
Lämnat landet: några gånger
Tuttat eld på nått: ja, strandbrand en gång, hur nu det kunde brinna så bra?
Gjort något olagligt: Kanske de.

HUR:
Går du: hasande
Svarar du i telefonen: halaaaa
Fördriver du tiden: datorn, Bianca och plugg
Mycket pengar har du: är nog god för några miljarder men inte så mycket
Tjänar du pengar: Csn och jobbet
Ofta diskar du: när jag orkar
Ofta städar du: en gång om året
Många stör du dig på: tanterna lite grann
Ofta träffar du din familj: mamma, några gånger i veckan, systrar med barn några gånger om året :(

TROR DU:
Att du kommer bli något: Jag är redan något
På gud: Ja
På rymdvarelser: Har en hemma
Att folk tycker om dig: Nej, alla hatar mig
På ett liv efter detta: Nej
Att fiskar kan tänka: Ja
Att du kommer leva länge: Nej


Namn: Jonna
Smeknamn: Fjona ponna
Födelsedag: 17 september
Födelseort: Västerås
Ögonfärg: gröna
Hårfärg: brunett
Pluggar/Jobbar: både och
Familj: Mamma, systrar, syskonbarn, Majonäs, Bianca, Murre och Benne

FAVORIT...
Färg: Svart
Plats: London
Land: England
Spel: Super mario
Drog: snus och kaffe
Film: The Crow
Djur:  katt och marsvin
Affär: för många om man tittar på kontoutdraget
Serie: Prison break, bonde söker fru
CD: -
Café: Finns många bra och trevliga
Skor: Ett par att ha på fötterna
Internetaktivitet: Msn
brukar du ha sex: Nej är oskuld

NÄR...
Åt du senast:  I förrgår
Läste du en bok senast: Idag, The history of world societies
Var du på konsert senast: Somras, Rod Stewart
Köpte du något senast? Idag på konsum
Svor du senast: Igår förmodligen
Sjöng du senast: idag
Klagade du senast: Igår när jag inte fick igång sims
Är det sommar: Inte nu i alla fall.


Kommentarer

Postat av: Anonym

Kul :-D!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback