Ensam

Dagen började mycket dåligt. Jag vaknade halv 8, jag skulle vara hos tandläkaren halv 8 :P, min tandläkare ringde, hon är så gullig. Inte som andra faktiskt, hon sa att jag fick komma när jag vaknat till så jag var där vid halv 9 och då tog vi bort stygnen. Det gick fort så jag gick till skolan efteråt, tänkte ta en fika och träna på redovisningen vi skulle ha kvart över 10. I fiket träffar jag några klasskompisar så jag sätter mig med dem och pratar, då får jag vet att vi tänkt helt fel om uppgiften, trodde jag i alla fall. Hysteriskt ringer jag och väcker Lina :P, hon kommer till skolan och vi går och pratar med vår samhälls lärare. Han sa att vi inte alls tänkt fel, att uppgiften gick att tolka olika och att vi bara gjort mer än vad man skulle så vi redovisade och det gick bra. :) Men det blev en het diskussion om abort.

Efter skolan åkte jag ner på stan för att kolla julklappar och köpa kläder men det slutade med att jag köpte saker åt mina djur istället :) En kattleksak, kattgodis, marsvinsgodis, kalksten och hö. Bianca var så söt när jag kom hem sen, hon förstod inte att det var hennes leksak utan hon tittade på mig jätte länge, fram och tillbaka. Hon är så van att börja bita i allt och så blir jag arg för att hon biter i MINA saker :).

Nu på kvällen har jag sett tre systrar och en mamma, den var rätt okej och nyss såg jag legally blonde på fyran :P.
Nu ska jag ta det lugnt, kanske kolla om det finns nåt annat att se. Imorgon kommer mamma till mig vid 11.

Kram!

image16Min Bianca


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback