Dagens bravader

Lång dag idag, usch.
Vaknade imorse och skrev här att jag skulle plugga idag, dagens skämt, har inte ens hunnit röra böckerna. Istället åkte jag ner på staden och handlade julklappar :) massa fina saker. Sen for jag hem och åt mat och sen tillbaka till stan för att träffa Carro. Carolina - du är nog världens underbaraste kompis! Skratta får man ju göra i alla fall.
Efter att jag sagt adjö åt henne gick jag till jobbet och gissa vad som gjordes där? Ja, nu tänker ni nog att så duktig som jag är så jobbade jag men ha där har ni fel (fast jag är duktig!) men min dator lagga hela tiden så jag starta om den tre gånger och dem datorerna tar tjugo min att starta om så då kan ni ju själva räkna ut hur mycket jag jobbade idag under dessa fyra timmar jag satt där.

Imorgon är det redovisning, jag har inte planerat än vad jag ska säga. Det är faktiskt mitt fel, jag har skjutit upp det till nu och så upptäcker jag att Lina glömt skicka med en viktig fil. Hade jag tittat på det imorse som jag skulle så hade det varit löst nu :) men duktig som jag är så. Innan redovisningen ska jag i alla fall och ta bort stygnen, och hör och häppna, jag har inte ont längre! känns som himmelriket, har bara behövt ta en ibumetin idag :).
Efter skolan måste jag åka och handla om mina bakningsplaner för helgen ska uppfyllas.

Nu är det sova. Godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback